tirsdag 15. november 2011

Filius og Filiola

Nå er dem skikkelige bamser. Løper rundt her og er to små bøllefrø :) Dem er ca 4,5kg så er blitt ganske så store! :)
Dem er ute en liten halvtime på formiddag, og inntar da en av dagens måltider. Kveldsmaten får dem inne da det er så mørkt og kaldt.

Når jeg får tilbake pcen min, forhåpentligvis imorgen, så skal jeg få sendt litt mailer og oppdateringer også. Siden her er bare to, så er det forholdsvis enkelt å fordele valpene også :) dere får beskjed så snart jeg får tilgang til mailprogrammet mitt og alle notatene mine igjen :)
Da blir det mer oppdateringer med bilder og hjemmeside også, når jeg får pc med alle programmene mine :)

Håper dere har tilgang til albummet jeg har på facebook som jeg la link ved i forrige blogginnlegg, gi beskjed viss ikke! :)
Har tatt en del bilder denne uka også, som jeg skal legge ut :)

Har fått time hos veterinær den 30 november til sjekk, vaksinering og chipmerking. Nærmer seg farlig fort alt at dem skal flytte :(  Men jeg vet dem får et godt hjem, så det er en trøst :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar