torsdag 13. oktober 2011

Filiola og Filius

Her er en liten presentasjon av Filiola og Filius. Det er latinsk og betyr  vesle Datter og Sønn. Syns det passa så bra siden det bare ble to valper i dette kullet. Hege som kom med dette forslaget på facebook, og jeg likte det veldig godt! =) Eller hennes forslag var Filia, som betyr datter, men jeg likte bedre Filiola, som betyr vesle datter :) Nå var jenta størst da i kullet, men likte bedre klangen over det navnet :)

Begge har gått fint oppi vekt, og er veldig rolige. Eneste jeg kan høre lyd fra dem er om Enya er ute på do, og dem mister hverandre. Liker veldig godt ligge kose <3

Men har også sett dem ligge på hver sin plass i valpekassa sove =)

Enya har vært veldig beskyttende for dem, men merker idag så er det litt bedre. Ikke på den aggressive måten, vi har hatt lov til å røre ved dem å slik, men hun legger labben over og vil helst ikke vi skal ta i dem. har gått greit at ungene sitter i kassa koser med henne og valpene, men på ingen måte ta dem ut av kassa da kommer hun etter. Ble nok litt prega av at 3 valper bare forsvann for henne igår :/

Jeg har ikke komt meg helt ennå, det var veldig trist miste så mange valper. Så mista jeg en hos Aimee idag, så det ble liksom toppen av kransekaka :/

Uansett, dette skulle være en presentasjon av CC F-kull! :) Her er dem =)

Søskenkjærlighet

Filiola

Filiola


Filius

Filius

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar